söndag 11 november 2012

Fotoutmaning!

Då var det dags för fotoutmaning igen! Jag ser verkligen fram emot dom där tisdagarna när veckans tema presenteras och nuförtiden är det ju nästan bara när det är fotoutmaning som jag gör inlägg här.... Har ju börjat "instagramma" och finner det väldigt roligt då bilder och foto är det jag tycker är kul mer än själva skriften.

Veckans tema är iallafall "på två hjul" vilket var lite klurigt. Det första man tänker på är ju cykel, men jag ville inte ta det utan komma på något klurigt. Nu infann inte sig inspirationen så värst mycket den här gången så det får bli en rätt enkel bild med en liten glimt från sommaren som var och på två (pasta-) hjul ;)
Vill ni se fler bilder på temat finns det som vanligt fler här och här


Vill ni följa mig på instagram så har jag alias "dorisfunderar"
Kram på er!

3 kommentarer:

Edith och Jag sa...

Vilken rolig hjul-bild! Det hade jag aldrig kommit på:) Så roligt att läsa att du uppskattar fotoutmaningen.
Kram till dig!
Maria

Emma sa...

Haha! klurig bild minsann! :)

Le petit jardin sa...

Vilken fin bild du har gjort för temat på Två hjul, riktig rolig vinkling av temat

Kram Kajsa