onsdag 8 februari 2012

Färg!




Jag vill ha färg omkring mig just nu! Man blir så glad av det och jag älskar mina muggar från Rice. Dom orsakar dock lite osämja mellan våra barn då det är "slagsmål" om olika färger. Häromdagen var det den röda muggen som det gnatades om. Jag köpte då en till röd och med slank den sista gula som fanns. Ni kan ju själva räkna ut vilken som gäller nu....Jo men visst är det den gula som det bara fanns EN av. Och R tycker att jag gott kunde ha struntat i den där gula muggen i affären. Men jag har kommit i en gul period och tycker gult är fint =)

Skulle kunna köpa massor av färgglada saker från Rice. Tyvärr är det lite väl dyrt så det får bli någon sak ibland.


I morgon drar vi med bilen ner till Halland för begravning av R´s goa mormor Svea.


Kram kram


Inga kommentarer: