lördag 21 januari 2012

Wrapp




Har som så många andra laddat ner appen "wrapp" till min mobil.


För er som inte vet vad det är så kan man genom appen ge presentkort till folk via facebook på något sätt... Är inte helt säker på hur det funkar....


Men det är väl någon sorts marknadsföring för företag som är med.


Beloppen varierar mellan 50 och 200 kr. Vanligast är 50kr. Oftast handlar man väl för mer när man väl är i butiken.


Men idag gjorde jag en liten sport av det hela och var runt och shoppade slut på mina presentkort. Var i 4 olika butiker och så har jag även handlat på en via nätet.



Så här i slutet av januari har man ju inte så mycket pengar men på det här viset får man ju utlopp för shoppingbehovet ändå! =) Och som ni ser på bilden fick jag ju en del. La endast till ca 10 kr. Det blev:




2 matlådor med Cars-motiv


2 par strumpor


1 par trosor


förvaringskorg


lampa


ficklampa


kuvert


visp




Allt skulle jag ju inte köpt om jag inte hade presentkorten, tex dom guldfärgade trosorna... =) Men dom kommer nog till användning i mitt kommande lyxigare liv... Gratis är ju gott....



Trevlig helg! Kram

Inga kommentarer: