söndag 31 oktober 2010

Rum och kök






När jag fyllde år fick jag presentkort på butiken "Rum o kök" av snälla fam Persson med sambos =)
Häromdagen råkade R gå förbi och såg att butiken skulle upphöra. Reastart med 20-70 % kl 12 samma dag...! Så det blev till att åka dit en tur, man vill ju vara med från början.
Det var sååå mycket folk och jag hade E med mig. Han var jättesnäll o tålig trots att det var varmt och att vi fick stå i kö mer än en halvtimme. Så vi lyckades få med oss lite av varje.


Det blev ett tidningsställ från Bruka Design



Sänglampor som vi behövt länge...



Ett prydnadsfår som jag inte kunde motstå


Och ett kuddfodral från Bruka Design och en röd hjärtkrok som E tyckte var snygg. Det kom dock inte med på bild.
Blev en liten summa kvar på kortet så jag tar en liten tur innan jobbet i morgon o hoppas på att det finns något kvar.

Hoppas ni haft en bra helg!

Ni har väl inte missat att jag har ny sida till min smyckesblogg?

Kram Anna

Inga kommentarer: