fredag 28 maj 2010

Semester

I morgon bär det av på vår efterlängtade semester till Kefalonia i Grekland. Vår första utlandssemester sedan vi fick barn. Och den blir UTAN barn, tack vare mina föräldrar som gör det möjligt. Frågan är om vi behöver skicka iväg dom på semester efter den här veckan....?
Det ska bli skönt iallafall att inte ha några tider att passa, äta när man vill, sova när man vill....ja ni vet säkert vad jag menar. Förmodligen kommer vi längta ihjäl oss efter dom små men det är välbehövligt att få lite egentid också.
Bilden nedanför är från vår resa i Mexico och den svart himlen hoppas vi väl få slippa.....
Den andra är från Isla de Margarita i Venezuela som jag besökte under min Sydamerikaresa. Mer bilder finns i min resedagbok.


Sååå.....Au revoir!

1 kommentar:

Anonym sa...

Efter helgen nu,så känns det som att vi redan är i behov av mental vård + några veckors semester.
Det är full fart, minst 120, på båda två. Men vi får väl tukta dom, så är dom nog lugnare tills ni kommer hem. Ha det så skönt, och njut av barnledigheten.
Mormor o Morfar.