måndag 7 september 2009

Halsband





Beställde ett varsit halsband till mina prinsar av Linda-Vita ljuva tankar.
Dom är så söta tycker jag och E använder sitt flitigt varav det blivit lite slitet.

Funderar själv att börja tillverka lite halsband och stansa brickor. Har köpt lite tillbehör och ska nu bara få tag på en bokstavsstans. Den jag vill ha på Clas Olsson verkar aldrig komma. Någon som vet var man kan få tag på en kanske?
Vet ju inte ens om jag klarar av att stansa men det återstår att se =) Man får ju testa. Övning ger ju färdighet.

Kram kram

2 kommentarer:

Nina sa...

Halsbanden är så fina! Nu har både min och Patriks mamma fått varsitt =)Kanske får börja beställa av dig framöver istället då...
Hugo hälsar och tackar så jättemycket för det finfina kortet!!!
Kramar Nina

Grodmamman sa...

Vilka fina halsband dina söner har! Har sett att det är många bloggerskor som håller på med att göra halsband.
Kram