lördag 2 maj 2009

Så blev det!

Då var vårt altandäck klart! Är så skönt att kunna öppna altandörren o bara gå ut på ett fint golv.
Den vänstra delen, som har utgång från vårt sovrum och även från vardagsrummet, kommer vara soldäck. Den högra delen med utgång från köket kommer att bli inglasad så småningom.







Blommorna är även planterade o än står dom kvar, får se hur länge innan rådjuren kommer o mumsar på dom.
Köpte även nya dynor till stolarna. Hittade så söta på Rusta som jag inte kunde motstå.
Mitt tema på altanen ska vara mycket färger i motsats till insidan av huset...
Det kommer nog bli en del rosa o cerise. Får väl se vad R tycker om det. =)






Hoppas ni får en trevlig helg! Kram Anna

3 kommentarer:

Cissa sa...

Va snyggt det blev! Vi kommer hem andra veckan i maj så då tänkte jag ta med mig min syster igen på en promenad till dig. Vill ju träffa den nya prinsen i hästviken :) kram

Grodmamman sa...

Härligt med en så stor altan! Skönt att slippa trappor ut från huset också.
Snygga dynor också, kul med färg!
Kram

Mia sa...

Vad fint! Det ser inbjudande ut och solen gör inte saken sämre.