onsdag 6 maj 2009

Paket!

Idag kom mitt lilla paket som jag beställt från Lucky little me.
Verkligen snabb leverans, beställde i förrgår, och direkt i brevlådan. Perfekt!




Paketet innehöll två söta kaniner från det danska märket Maileg. E o N har tjatat om att få ett par så nu gav jag efter....okej...jag erkänner att det är jag som tycker dom är så himla söta o var tvungen att köpa. Och nu när jag har dom känner jag att jag gjort rätt. Det kan nog bli fler. =)
Tänk vad lite som kan göra att man blir lycklig....
"För man ska ha barnasinnet kvar..."




Kramelikram

3 kommentarer:

faster atta sa...

Hej igen! Visst är de där kaninerna underbara! Min äldsta dotter fick en prinsessvarient när hon döptes, underbar!! Jag tar fortfarande beställningar, men har dragit ner lite på produktionen... ti-hi... Hojta till om det är något du är sugen på.

Nina sa...

Supersöta! Och klart man ska ha barasinnet kvar!
Tror jag är lika glad över makkapakkadockan Hugo fick som han är... ha ha
Kram Nina

Grodmamman sa...

De är så himla söta de där kaninerna! Funderar på att köpa en till vår guddotter när hon fyller år.
Kram