måndag 11 maj 2009

Nya utemöbler

Efter många om och men, lite beslutsångest, men till slut väldigt snabbt valt fick vi tag på lite möbler till soldäcket.
Hade tänkt mig en mer robust möbel från början men så blev det inte och jag är nöjd med valet som blev ett set från det berömda Ikea. =)
En enklare variant (och billigare...) som passade bra där tycker jag.
Vi kommer ju ha ett ordentligt matbord på den inglasade delen.







Kommer även ha lite kuddar till soffan och stolarna och har idag beställt lite tyg från Stoff och stil. Det blir rosa med vita prickar.

Och då dom hade billig vaxduk kunde jag inte låta bli att beställa lite av den med, både i rosa och turkos....





Kram Anna

2 kommentarer:

Mia sa...

Såååååå snyggt!!!

Grodmamman sa...

Fin möbel ni köpt!
Och jag har också beställt det där prickiga bomullstyget!:)
Kram