onsdag 29 april 2009

Planteringsdags

Eftersom vi inte ens hade balkong i vår lägenhet utan jag fick ha lite blommor på fönsterbläcket....är det nu så kul att ha hus och få plantera lite fina blommor.
Någon trädgård har vi ju inte färdig direkt men vårt soldäck är snart klart tack vare min duktiga pappa o lite hjälp från hans kompis K.
Därför blev det en liten tur till Blomsterlandet idag och lite inhandling av ett par krukor och blommor till dom. Köpte även en kattkompis till den vi redan hade på trappen och en liten planteringsspade så nu ska det fixas till.







Kram kram

3 kommentarer:

Alva & Axel sa...

det blir väldigt fint! Hoppas de håller sig läänge, vilket mina blommor aldrig gör..... Konstigt va? *hihi*

Mia sa...

Jag fick lite inspiration nu så det kanske får bli en tur till Plantagen i helgen.

Grodmamman sa...

Härligt att få greja i trädgården! Det borde jag också göra, men det känns mer lockande att sätta sig i solstolen!:)
Att lille prinsen redan är 1 månad! Vad tiden går fort!:)
Kram