lördag 3 januari 2009

Prickar o kaniner









Blev lite sugen på att förnya i våra sängar hemma och hittade påslakarn med prickar som jag inte kunde motstå så dom fick det bli. Bra pris var det oxå.
Till E hittade jag ett med kaniner, visserligen i rött men jag gillar det även om han är kille =)
Båda sorterna hittade jag på Åhléns.

O så kunde jag inte motstå att lägga ut den här bilden på E när han var runt ett halvår. Man glömmer så fort att dom varit så små. Charmen har han dock kvar än. =)



Kram Anna

3 kommentarer:

Mia sa...

Snyggt med prickar! Jag tycker visst att killar kan ha rött och det är ganska många småkillar på dagis som har röd overall. Tänk att snart har du en till liten en som innan du vet ordet av har passerat 6 månader.

Anonym sa...

Så snyggt du bäddat :) Hoppas ni haft det bra i jul och nyår. Vi får höras någon dag :) Kram

Ett skönare liv sa...

fint :) åh vilken sötnos :D:D'

kram nadja