söndag 4 maj 2008

Lata dagar!

Den här helgen har vi haft besök av R´s föräldrar. Dom bor nere i Halland så dom har en bit att köra. Det har därför inte blivit att dom kommit hit så ofta men sen vi fick vår lilla prins så försöker dom komma så ofta dom kan och det är kul. Nästa gång är det nog ändå vår tur att åka ner till dom och det ser jag fram emot. Aldrig fel att komma utanför Karlstad....
Fredagen var ju regnig o trist, men på lördag sprack det upp och vi tog med oss lilla E och gick till Mariebergsskogen. Där tittade vi på alla djuren. E fattade väl så lagomt mycket men jag tyckte det var kul. =)





Avslutade med en lättare lunch på Naturrum. Där är jättefint för det ligger precis vid vattnet.
Inhandlade där en maraccas för ynka 35 kr till E. Den slog han genast i huvudet på sig själv och blev väldigt ledsen....




I övrigt håller lilla E på att lära sig krypa. Det går väl sådär än så länge, men han är väldigt ivrig så det ska nog inte ta alltför lång tid tills han klarar det.




I dag har jag gjort ett litet avbrott i min mammaledighet för att jobba på Filmstaden. Det var så lungt så lungt...Tror jag det, är väl ingen som är så dum o går på bio när det är fint väder. ....eller jo några var det ju faktiskt. =)

I morgon blir det Hammarö för R ska hjälpa till med takstolarna på huset. Själv lutar jag väl mig tillbaka i solstolen lite o njuter för det skulle visst bli härligt väder i morgon med.


Ha det så gott! Kramar Anna(nas) ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad duktig lillkillen är!