torsdag 17 april 2008

Lite husbilder!

Har inte hunnit och kollat vid huset på ett litet tag nu men min snälla pappa har mailat lite bilder och dom måste jag ju dela med mig av. =)
Som ni ser börjar det hända lite nu.
Baksidan av huset:




Framsidan av huset:

Ena kortsidan där vårt sovrum kommer att vara:


I morgon tar lilla E och jag tåget till Göteborg. Med följer min arbetskamrat och hennes son. Vi ska hälsa på en tidigare kollega som styrt kosan till storstaden. Det ska bli kul. Intressant ska det bli oxå hur det går att åka tåg med E, men det ska nog inte bli några problem. Det jag är mest nervös över är att få på barnvagen då hon jag ska åka med går på lite senare...


Ha en trevlig helg! Kraaaam!

4 kommentarer:

Nina sa...

Hoppas ni har en bra helg i göteborg! *kramelikram* N

Nina sa...

Nä, har det inte kommit... jag skickade det i onsdags så han skulle få det på torsdagen! Dumt att jag la ut det på bloggen då =( Attans! Kram

Anonym sa...

hej tjejen!! det går framåt med husbygget, kul att se att det rör på sig!! ser fram emot fler bilder :)

tack för de snälla orden om vardagsrummet :) golvet heter tundra antikbehandlat och är från ikea.. kostade ca 70 kr kvm tror jag, och vi är toppennöjda.. är ju ett laminatgolv, vilket vi inte ville ha från början, men med begränsad budget och att vi ville ha ett "brädgolv" (alltså ett golv som ser ut som brädor och inte 3stav) gjorde att det blev detta golv.. är liiite blankt men inte alls mycket.. är toppennöjda! kommer att bli samma golv i köket senare..usch vad jag babblar golv, men visst är det en djungel!!

hoppas du haft det bra i götet, och att det gick bra att åka tåg med lilleman!!
stor kram sara

Anonym sa...

helloj!! ja jag tycker att golvet är prisvärt, och det enda i gammal stil vi båda gillade :)jag tycker trestav är så plottrigt och ville ha ett lugnt intryck :)

vad kul att resan gick bra, brukar vara smidigt med tåg.. om man nu får rymliga säten och så..

hoppas du får en trevlig tisdag!
kram sara