fredag 22 februari 2008

Så fiiiina!

Minsann så var det mina godsaker som kommit igår. Blev helt till mig....Förstår inte hur man kan bli så glad av prylar ibland men huvudsaken är ju att man är lycklig. Och visst är dom bara för söta dom små bakverken?




I helgen ska vi nog försöka att kolla lite på kök. Det finns ju så mycket att välja på så det är inte lätt. Särskilt inte för fröken Gustafsson som inte kan välja vilka tulpaner hon ska köpa....-att ge bort...!!!
Hoppas ni får en trevlig helg! Kram A


4 kommentarer:

faster atta sa...

Ååå, så fina! Hon är för duktig på att virka!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hihihi..så läckert det ser ut.
Tyvärr hinner jag inte virka så mycke till mig själv...får nog göra det en dag...hihihi...

Lycka till med kökstitten.Det finns ju sååå mycke fint att välja på.
Kram Pernilla

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hihi..så fina..har med köpt mig ett gäng av henne...Visst är hon underbar pernilla!!!

Så kul at välja kök....vill jag med...men dream on millan!!

Ha en riktigt skön helg!!♥♥Kram♥Millan♥♥

Maria sa...

Hon är så duktig de är superfina och nyttiga!