tisdag 26 februari 2008

Lycka!



Så äntligen har den hamnat hos mig-bakboken, "Två systrars söta". Den var med på bok-rean så jag o E sprang dit o roffade åt oss ett ex. Så nu är jag så där nöjd och lycklig igen. =) Nu blir det nog bakning framöver hoppas jag.

Tv-bänken som jag målade har nu torkat och är på plats. Blev rätt ok fast jag hade lite bråttom och målade trots dålig grundning med sprayburken. Färgen tog nämligen slut och jag orkade inte vänta till nästa dag att måla..
Nu är nog projekt målning över för den här gången i allafall.
I morgon ska vi till banken igen för att diskutera låne-upplägget. Hoppas det ska gå bra!
Kram Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blev ju jättebra med tv-bänken... jag låg och funderade en kväll på hur stort projekt det skulle vara att måla vår säng, byrå och sängbord i vitt... ha ha... alltför stort kändes det som... Tapetsera ska vi göra i allrum/kök... så vi slipper den där randiga hemska och det fina jag provmålat i köksdelen...
Kram

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Tv-bänken blev ju järrebra.
Lycka till med lånet.Det fixar sig säkert.
Kram Pernilla